9. června 2011

Hodný, zlý a nemrtvý - Kim Harrison

http://www.topzine.cz/wp-content/uploads/2010/09/kim-harrison-hodny-zly-a-nemrtvy.jpg
Jsou toho plné noviny. V Cincinatti někdo zabíjí čaroděje silových čar. A Rachel Morganová je najata jako inderlandská konzulzanta FIK pro případ pohřešovaného přítelé Sáry Jane. Osoby, která se s ní dělila o oběd, když byla jako norek zavřená v kleci v kanceláři Trenta Kalamacka - superpadoucha, kterého se Rachel snaží za každou cenu dostat do chládku.

Rachel je kapitánem Eddenem donucela spolupracovat s Glennem - to že je Glenn jeho syn je něco jako veřejné tajemství. Edden ji dokonce donutí chodit na kurz Silových čar, který učí profesorka Andersonová, která Rachel shodou okolností opravdu nemá ráda.

Jenže Rachel není jediná, komu se nevede zrovna nejlíp. jjeí upírská kamarádka Ivy několikrát ztratí nervy, načež Rachel zkončí přiškrcená a deset centimetrů nad podlahou.

A navíc Rachelin přítel Nick experimentuje s démonskou magií a už dluží svému temnému pánovi dvě třetiny své duše.
 
Tahle knížka pro mě byla jendo velké překvapení. První díl se mi sice líbil, ale tenhle byl milionkrát lepší. Opravdu jsme si myslela, že to byl Trent nebo někdo z jeho poskoků, ale to že to byl Piscary mně opravdu překvapilo. Ivy mi bylo chvilkama líto. Nick by si zasloužil naliskat. Na jednu stranu se mu nedivím, asi mu to nebylo úplně příjemný, ale na konci se zachoval jak blb. Nejvíc se mi stejně líbí Kisten. Kdyby to bylo na mně, dala bych je s Rache dohromady. A s Trentem taky. Já vím, já se nikdy nepoučím. Ale myslím, že by z toho něco mohlo být. Už aby na Fantom Printu zveřejnili datum vydání.

Žádné komentáře:

Okomentovat