9. června 2011

Upíři v Dallasu - Charlaine Harris

http://data.knizniweb.cz/book/014/801/0148015/large.jpg
Sookie je telepatka pracující v baru, který vlastní chlápek měnící se o úplňku v kólii a chodí s třistalet starým upírem. Nebojte, bude to horší.

Před Sookiiným barem někdo nechal v autě mrtvole teplého černocha Lafayetta. Po proflákaném dni v práci musí jet Sookie s Billem kupířímu šéfovi jejich oblasti, Erikovi.

A tak skončí v Dallasu. Divné to začíná být hned po jejich příletu. Když Sookie čeká na Billovu rakev na letišti, přifaří se k ní falešný kněz a pokusí se ji unést. Bill se naštěstí vzbudí včas a zachrání ji.

Poté, co se ubytují v hotelu Tichý břeh, jsou pozvání na "audienci" k Stanovi, nejvyššímu dallaskému upírovi (to mi strašně připomnělo Krasomila, nejvyššího čaroděje brooklynského:D).

Sookie dostane za úkol najít upíra pohřešovaného ze Stanova hnízda. Pár indícií získá od mladé barmanky Bethany. Ty je navedou do Společenstva slunce.

Jde se tam podívat s Hugem, přítelem upírky Isabely. Všichni vypadají sice přítelsky, ale přece jen nic nedopadne podle jejích představ.

Ze začátku jsme byla v celku v rozpacích. Sookie na mně působila strašně ufňukaně a Bill zase jako strašnej suchar. Ale když jí začal říkat srdíčko, málem jsem se udusila smíchy. A když Sookie nazvala Billa svým chlapcem, neměla jsem daleko k tomu, začít řvát bolestí.

Docela mně štvalo, že se Sookie musela pořád někým nechávat zachraňovat. Příběh kvůli tomu sice působil o něco reálněji, ale.. Gr...

Ale Erik je sympaťák. I když představit si ho v růžových legínách... Ehm... A Godfreye mi bylo docela líto.

Do dalšího dílu se ale určitě pustím. Tato série mě začíná docela bavit.

Žádné komentáře:

Okomentovat